Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for abonnement

Vilkår

Du skal være registreret kunde hos os for at kunne tegne et abonnement. Det betyder, at du først skal have haft foretaget en bekæmpelse af et skadedyr til ordinær pris, før du får adgang til at kunne tegne et abonnement. Efter en bekæmpelse har du et tre måneders “vindue”, der står åbent for at kunne tegne et abonnement. Hvis du ønsker at tegne abonnement på flere skadedyr samtidig, aftales dette særskilt med os. Indgåelse af abonnementsaftale og accept af handelsbetingelserne betragtes som accepteret, når du tilmelder betalingen til Betalingsservice. Der er ingen binding på vores abonnementer. Der er løbende måned + 3 måneders opsigelse på de enkelte abonnementer. Et løbende abonnement betyder, at abonnementet automatisk fortsætter måned for måned, men kan opsiges skriftligt på sms eller mail, samt mundtligt over telefon eller face-to-face. Du kan tegne dine abonnementer frit og uafhængigt af hinanden i løbet af året. Abonnementerne kan opsiges hver for sig. Hvis du har flere samtidige abonnementer, og ét eller flere af disse opsiges, regulerer vi prisen på de tilbageværende abonnementer i henhold til den gældende prisliste, således, at det altid er det samlede antal af abonnementer, der bestemmer, hvilken pris du skal betale.

Betaling

Du betaler ved at blive tilmeldt til Betalingsservice fra Nets. Når abonnementet bliver tegnet, modtager du et link på mail og sms, hvor du via FarPay tilmelder til Betalingsservice. Herefter bliver der automatisk trukket den aftalte abonnementspris hvert kvartal. Hvis du ændrer i dine abonnementer, henholdsvis stiger eller falder prisen automatisk, i forhold til vores konkrete aftale, og i forhold til abonnementsvilkårene. Hvis du opsiger aftalen, stopper vi opkrævningen i forhold til abonnementsvilkårene. Skulle du senere få lyst til at genoptage et abonnement, har Nets dine oplysninger om tilmelding i op til et år, så du nemt kan komme i gang igen.

Prisstigninger

Vi forbeholder os selvfølgelig retten til at lade priserne stige lidt engang imellem, så vi kan følge med inflationen og prisstigninger hos vores leverandører. Hvis der kommer prisstigninger på abonnementerne, bliver du varslet på mail tre måneder i forvejen, så du har god tid til at vurdere, om du vil fortsætte abonnementet med den nye pris.

Garanti

Garanti er automatisk inkluderet i dit abonnement: Hvis et skadedyr vender tilbage, ringer du blot igen.